Hledáte pro své děti

alternativu školní výuky fyziky?

To jste tu správně. Vyrábím pro děti fyzikální kurzy. Mluvím srozumitelným jazykem a učím děti přemýšlet.

Na začátek prosince pro vás připravuji nový balíček pokusů. Chcete být první, kdo se dozví podrobnosti?

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o BOUŘCE (ale báli jste se zeptat)

Chyběly děti ve škole? Potřebují dohnat látku? Nerozumí výkladu ze školy nebo z učebnice? Ať dorazí zdarma do online Fyzikální a matematické poradny!

Máte doma deváťáka, který chce na střední školu?
Pojďte si pro tipy, jak se v klidu připravit!
Na online webinář ZDARMA.

Kompletní balíček fyziky pro druhý stupeň právě teď k dostání za bezkonkurenční cenu!

Kompletní balíček fyziky pro druhý stupeň právě teď k dostání za bezkonkurenční cenu!

Kompletní balíček fyziky pro druhý stupeň právě teď k dostání za bezkonkurenční cenu!

Kompletní balíček fyziky pro druhý stupeň právě teď k dostání za bezkonkurenční cenu!

Novinka: Domácí příprava na přijímací zkoušku z matematiky!

Jak pomoct deváťákovi s přípravou na přijímací zkoušku z matematiky, aniž by musel trávit desítky hodin týdně počítáním (a vy platit desetitisíce za přípravné kurzy)?

Ocenění od České fyzikální společnosti!

Česká fyzikální společnost udělila již podruhé projektu Žiju fyzikou ocenění na soutěžní přehlídce popularizace fyziky! V soutěži, která se koná jednou za dva roky, projekt obhájil svou důležitou roli v popularizaci fyziky a získal tak ocenění za “trvající významnou činnost”!
Gratulujeme!

Fyzikální kurzy

Nabídka kurzů

Pro 1. stupeň ZŠ

Pro 2. stupeň ZŠ

Pro 1. stupeň ZŠ

Nakouknu
do atmosféry

  • Jak vzniká bouřka?
  • Kde jsou schované barvy duhy, když zrovna nejsou na nebi?
  • Proč někdy mraky jen tak půují po nebi  a jindy z nich prší?
 
Odpovědi na desítky dětských otázek a spousta domácích pokusů!

Pro 2. stupeň ZŠ

Nakouknu na Měsíc

Nakouknu na stavbu

Nakouknu do kuchyně

  • Třídílná série kompletní látky fyziky pro druhý stupeň!
  • Srozumitelně, na příkladech z běžného života, ve videích, se spoustou pokusů.
  • Ideální pro domškoláky nebo děti, které hledají alternativu ke školní výuce fyziky.

Právě teď 2. a 3. díl v předprodeji!

Kde jsou schované barvy duhy, když nejsou na nebi?

Co se všechno děje s paprskem světla, než přijde k nám do oka a my duhu uvidíme?
Může být v jednu chvíli na nebi víc duh? Jsou všechny stejné?
Kolik barev má duha? Jaké to jsou?
Jsou barvy v duze vždycky srovnané ve stejném pořadí?
 
…odpovědi už nemusíte hledat na internetu.

 

Nový kurz v předprodeji, minikurz pokusů zdarma, akce na starší kurzy, nové živé setkání…
Chcete dát vědět? Napíšu vám!

Přijďte na webinář!

V pondělí 10. 1. od 20 hodin, online, zdarma

3 tipy, jak zvládnout s dětmi fyziku

Pro rodiče (hlavně) domškoláků, průvodce a začínající učitele.

Aktuálně

Do čtvrtka 25. 11. je v prodeji minikurz Nakouknu do atmosféry

Aktuálně

Do čtvrtka 9. 12. máte možnost koupit kurz Nakouknu na Měsíc
(+ k němu Nakouknu do atmosféry za velmi výhodnou cenu)

Aktuálně

Do úterý 5. 10. je v prodeji minikurz Pojďte si hrát s pokusy II.

Kdo za projektem Žiju fyzikou stojí?

Mgr. Jana Šestáková

Jsem nadšená fyzikářka a zakladatelka projektu Žiju fyzikou.

Ráda bavím děti i rodiče fyzikou, přemýšlím a učím se nové věci.

Zabývám se odhalováním “základních špatných představ”, které děti získávají například při sledování pohádek a které jim často přetrvávají v hlavách až do dospělosti. Například že Měsíc nemůže být na nebi ve dne, že kapka deště má “kapkovitý tvar” nebo že duha je složená z barevných pruhů, jako kdyby byla vystříhaná z barevného papíru.

K “nabourávání” těchto představ používám vyučovací metodu Peer Instruction, kterou jsem studovala v rámci oboru učitelství matematiky a fyziky pro střední školy na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně a také při doktorském studiu přímo u autora metody Erica Mazura na Harvardu.

Tuto metodu používám ve školní výuce a také ji “schovávám” do kreslených videí, které jsem připravila právě pro vás!

Blog

Propojme se na sítích

Facebook Žiju fyzikou

Skupina na Facebooku

Youtube

Reference